Vi lukker for vandet

Vi stopper for vandet på onsdag den 12. februar mellem kl. 10.00 og 16.00. MEN IKKE HELE TIDEN. Det bliver nok flere korte stop i forskellige dele af byen af ca. en times varighed. Et par tip: opbevar 5-10 liter vand til brug under lukningerne og hæld det ud ved normal arbejdstids ophør. Når vandet kommer tilbage, da lad det løbe indtil det er klart og rens efterfølgende de små filtre i udgangen af vandhanerne. Vi beklager ulejligheden.