Uanset om man er smittet med corona, influenza, juleglæde eller andet kan man nu se i sin mail-indbakke, om man har modtaget skema til aflæsning af årets vandforbrug. Har man ikke modtaget det, så kig engang i Spam-mailen eller Uønsket mail om den skulle være havnet dér. Har man ikke modtaget noget, er man velkommen til at kontakte bestyrelsen@saeby-vandvaerk.dk om problemet.
Sæby Vandværk glæder sig til at modtage indtastningerne på www.dkvand.dk så tæt på 1. januar som muligt, dog senest 15. januar 2022.