Årets aflæsning

Uanset om man er smittet med corona, influenza, juleglæde eller andet kan man nu se i sin mail-indbakke, om man har modtaget skema til aflæsning af årets vandforbrug. Har man ikke modtaget det, så kig engang i Spam-mailen eller Uønsket mail om den skulle være havnet dér. Har man ikke modtaget noget, er man velkommen til at kontakte bestyrelsen@saeby-vandvaerk.dk om problemet.

Sæby Vandværk glæder sig til at modtage indtastningerne på www.dkvand.dk så tæt på 1. januar som muligt, dog senest 15. januar 2022.

Generalforsamling 2021

Nu finder vi det betimeligt at afholde generalforsamling 2021. Den afholdes torsdag den 27. maj kl. 19.30 i Den gamle Skole, Tingstedet 6.

Hvis covid-19 forsamlingskrav på aftenen ikke kan overholdes, udskydes generalforsamlingen yderligere.

Dagsorden ifølge vedtægterne

Med venlig hilsen

Bestyrelsen

Er der et BRUD på vandledningen?

Vi kan se på overvågningen af vandforbruget, at der er et UVENTET forbrug på 2m3 i timen!! Det KAN være et brud pga. den hårde frost, som en beboer ikke har opdaget endnu. Det kommer med vandregningen, så kan DU ikke orientere dig hjemme og hos naboen, og finder du noget så ring Torben på 30 78 61 01 snarest!

Tid til selvaflæsning af vandmålere

Efter bøvl med noget mail-server-væsen i forgårs, har vi besluttet at gensende selvaflæsningskort for Sæby Vandværk. Det bør lykkes uden at de havner i spam-filtre rundt omkring!! Og igen: Kender du nogen, som ikke har modtaget selvaflæsningskortet, kontakt os via kontaktformularen her på hjemmesiden , som nogle hurtige gjorde forleden! Tak for det!😃

Generalforsamling 2020

Nu afholdes den udskudte generalforsamling 2020. Afholdes torsdag den 2. juli kl. 19.30 i Multihallen, Hornsherredvej 446.

Dagsorden ifølge vedtægterne

OBS: Ved fremmøde større end 50 personer udskydes generalforsamlingen yderligere grundet tiltag mod covid-19.

Med venlig hilsen

Bestyrelsen

Udskydelse af den ordinære generalforsamling 24.3.2020

Grundet corona-virus er det blevet meldt ud fra Danske Vandværker, at det er betimeligt at udskyde generalforsamlinger, da vigtigheden ikke ses at overskygge den nuværende situation.

Derfor udskyder Sæby Vandværk selvfølgelig også generalforsamlingen indtil videre; det reviderede regnskab vil være at se her på hjemmesiden, når det fremkommer.

Med venlig hilsen

Bestyrelsen