Årets forbrug

Søndag de 17. blev der sendt de kendte skemaer ud til registrering af årets vandforbrug. Der er nævnt, at sidste frist for at indtaste målerstanden er 15. januar, og det er korrekt – samtidig skal det siges, at vi helst ser det gjort så tæt på nytår som muligt for at få et korrekt billede af forbruget. Vi håber I vil tænke på dette – så bliver det også billigere. 😉